Všeobecné Obchodní Podmínky
účinné od 1. srpna 2025
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) společnosti Pavel Stříteský, se sídlem Mánesova 564/8, 500 02 Hradec Králové, IČO: 09720596 (dále jen „Prodávající“ nebo „My“) upravují v souladu s § 1751 odst. 1 občanského zákoníku vzájemná práva a povinnosti mezi námi jakožto prodávajícím a Vámi jakožto kupujícím, vzniklá v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy prostřednictvím e-shopu na webové stránce www.chytrydovoz.cz (dále jen „E-shop“).
Informace o zpracování osobních údajů naleznete v Zásadách zpracování osobních údajů.
I. Úvodní ustanovení
Smlouva i Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Prodávající může Podmínky jednostranně měnit nebo doplňovat, přičemž tato změna se nedotýká práv a povinností vzniklých za účinnosti předchozí verze.
E-shop provozujeme formou tzv. dropshippingu – zboží je zasíláno přímo od prověřených dodavatelů z Evropské unie. Dodací lhůty, balení či jazyk návodu se mohou lišit podle dodavatele. Kupující vždy obdrží český návod k použití (tištěně nebo elektronicky).
II. Definice pojmů
- Cena – finanční částka za zakoupené zboží.
- Cena za dopravu – částka za doručení a zabalení zboží.
- Celková cena – součet ceny zboží a ceny dopravy.
- Objednávka – závazný návrh kupní smlouvy odeslaný kupujícím prostřednictvím e-shopu.
- Smlouva – kupní smlouva uzavřená mezi prodávajícím a kupujícím.
- Uživatelský účet – účet kupujícího zřízený v e-shopu pro správu objednávek a údajů.
III. Uzavření smlouvy
Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce. K uzavření dochází v prostředí e-shopu po odeslání objednávky prostřednictvím tlačítka „Objednat s povinností platby“.
Postup:
- Vyberete zboží a vložíte jej do košíku.
- Vyplníte údaje pro doručení a platbu.
- Potvrdíte souhlas s těmito Podmínkami.
- Odešlete objednávku – tím činíte závazný návrh smlouvy.
Potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem společně s rekapitulací a kopií těchto Podmínek. Tím je smlouva uzavřena.
Pokud nebude možné objednávku potvrdit (např. zboží není dostupné), budeme Vás kontaktovat s návrhem změny objednávky. Smlouva vzniká až po potvrzení této změny z Vaší strany.
V případě zjevné chyby v ceně nejsme povinni zboží dodat. Upozorníme Vás a nabídneme správnou cenu k potvrzení nové smlouvy.
IV. Uživatelský účet
Registrací získáváte přístup do uživatelského účtu, ve kterém můžete spravovat své údaje a historii objednávek.
- Uveďte pravdivé údaje a v případě změny je aktualizujte.
- Chraňte své přihlašovací údaje – neručíme za zneužití účtu třetí osobou.
- Účet můžeme zrušit, pokud jej déle než 365 dní nevyužíváte nebo porušujete podmínky.
V. Cena a platební podmínky
Ceny jsou uvedeny včetně DPH a všech poplatků. Celkovou cenu uhradíte před převzetím zboží jedním z těchto způsobů:
- 🏦 Bankovní převod – splatnost do 2 dnů od potvrzení objednávky.
- 💳 Platba kartou online – přes platební bránu Comgate (do 15 minut od objednávky).
- 💰 Dobírka – platba při převzetí zásilky.
Fakturu obdržíte elektronicky e-mailem i fyzicky se zbožím.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až po zaplacení celé částky a převzetí zásilky.
VI. Doručení zboží
Zboží doručujeme prostřednictvím:
- 📦 Výdejních míst (Balíkovna, GLS)
- 🚚 Kurýrních služeb (Česká pošta, PPL, GLS, DHL)
Doba dodání obvykle činí 5–7 pracovních dnů, nejpozději však 30 dnů od uzavření smlouvy. Doručení je možné pouze v rámci České republiky.
Při převzetí zásilky zkontrolujte obal. Pokud je poškozen, zásilku nepřebírejte a ihned nás kontaktujte.
Nepřevzetí zboží bezdůvodně není odstoupení od smlouvy. V takovém případě může být účtován poplatek 100 Kč za uskladnění nebo opakované doručení.
VII. Práva z vadného plnění (reklamace)
Zaručujeme, že zboží při převzetí:
- odpovídá popisu a sjednaným vlastnostem,
- je vhodné k obvyklému účelu,
- je dodáno s potřebným příslušenstvím a návodem v českém jazyce.
Vady zboží můžete reklamovat e-mailem na info@chytrydovoz.cz nebo poštou na adresu Mánesova 564/8, Hradec Králové.
Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, pokud se nedohodneme jinak.
Máte právo na:
- opravu nebo výměnu zboží,
- přiměřenou slevu,
- odstoupení od smlouvy, pokud není možné vadu odstranit.
Spotřebitel může reklamovat vadu do 24 měsíců od převzetí zboží.
VIII. Odstoupení od smlouvy
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku).
Postup:
- Odstoupení nám zašlete e-mailem nebo poštou.
- Zboží vraťte do 14 dnů od odstoupení.
- My Vám do 14 dnů vrátíme peníze, nejdříve však po obdržení zboží.
Náklady na vrácení hradí kupující. Vracíme i náklady na dopravu ve výši nejlevnější nabízené varianty.
Formulář pro odstoupení je uveden v příloze č. 2 těchto Podmínek.
IX. Řešení sporů
Spotřebitelé mohou spory řešit mimosoudně u:
- České obchodní inspekce – www.coi.cz
- Platformy ODR (online) – ec.europa.eu/consumers/odr
- Evropského spotřebitelského centra – evropskyspotrebitel.cz
Stížnosti vyřizujeme na e-mailu info@chytrydovoz.cz.
X. Závěrečná ustanovení
- Tyto Podmínky se řídí právem České republiky.
- Smlouvu lze měnit jen písemnou dohodou.
- Při vyšší moci (např. pandemie, přírodní katastrofa) neneseme odpovědnost za zpoždění dodání.
- Smlouvu archivujeme elektronicky, kopii vždy obdržíte e-mailem.
Za účelem doručení může prodávající předat Vaše osobní údaje (jméno, adresa, e-mail, telefon) dopravcům a dodavatelům v rámci EU – pouze v rozsahu nezbytném pro doručení objednávky.
Prodávající:
Pavel Stříteský
Mánesova 564/8, 500 02 Hradec Králové
IČO: 09720596, DIČ: CZ9607263776
E-mail: info@chytrydovoz.cz
